stickyimage

Polskie Forum Płatności Zbliżeniowych i NFC 2012 już 27 września!

Czytaj więcej
http://www.nfcidea.pl/wp-content/uploads/2017/03/cryptotech-banner.jpghttp://www.nfcidea.pl/wp-content/uploads/2017/03/cryptotech-banner.jpghttp://www.nfcidea.pl/wp-content/uploads/2017/03/cryptotech-banner.jpghttp://www.nfcidea.pl/wp-content/uploads/2017/03/cryptotech-banner.jpghttp://www.nfcidea.pl/wp-content/uploads/2017/03/cryptotech-banner.jpg

Zadowolony klient to podstawa – publikacja

Interactive Customer Experience - cover

 

Publikacja „Interactive Customer Experience – It’s All About Customer Experience” opracowana przez organizatorów konferencji ICX Summit w Chicago, która odbędzie się w dniach 28-30 czerwca tego roku. Publikacja podkreśla duże znaczenie Customer Experience (doświadczenie klienta/zadowolenie klienta) dla rozwoju firmy, a także pomaga odpowiedzieć na pytania: w jaki sposób zapewnić dobrą interakcję na wielu różnych poziomach/kanałach – w sklepie, online, w aplikacji mobilnej, itp.? W jaki sposób nowe rozwiązania technologiczne mogą pomóc Twojej firmie w uzyskaniu lepszej relacji z klientem?

Pobierz tutaj:  Interactive Customer Experience.pdf

 

 

3 lata ago by in Aktualności , Najważniejsze , Polska , Zagranica. You can follow any responses to this entry through the | RSS feed. You can leave a response, or trackback from your own site.