stickyimage

Polskie Forum Płatności Zbliżeniowych i NFC 2012 już 27 września!

Czytaj więcej
http://www.nfcidea.pl/wp-content/uploads/2017/03/cryptotech-banner.jpghttp://www.nfcidea.pl/wp-content/uploads/2017/03/cryptotech-banner.jpghttp://www.nfcidea.pl/wp-content/uploads/2017/03/cryptotech-banner.jpghttp://www.nfcidea.pl/wp-content/uploads/2017/03/cryptotech-banner.jpghttp://www.nfcidea.pl/wp-content/uploads/2017/03/cryptotech-banner.jpg

System lojalnościowy

Spójrz do swojego portfela. W ilu programach lojalnościowych bierzesz udział? Ile kart ze sobą nosisz, żeby zbierać na nie punkty lub mieć zniżki? Są karty na stacje benzynowe, do super- i hipermarketów, na siłownię, do sklepów odzieżowych, spożywczych, obuwniczych, kosmetycznych, karty na siłownię, do apteki, kawiarni, restauracji i wiele, wiele innych. Czy nie prościej byłoby mieć to wszystko w jednym miejscu?

Zamiast zastanawiać się: „Gdzie dziś będę?” i na tej podstawie kompletować zawartość portfela dużo łatwiej jest ściągnąć aplikację i mieć wszystkie karty w telefonie, który i tak ze sobą wszędzie nosimy. Dzięki temu oszczędzamy czas i pieniądze, bo możemy w pełni korzystać ze zniżek i programów lojalnościowych w naszych ulubionych sklepach. Nie musimy nawet fatygować się, żeby wybrać odpowiednią kartę zniżkową, bo terminal w punkcie sprzedaży (POS – Point Of Sale) zrobi to za nas w momencie płacenia.

Programy lojalnościowe w telefonie to także przejrzysty i wygodny interfejs. Zamiast zgadywać ile mamy punktów wystarczy uruchomić aplikację w telefonie, która poda dokładną ilość punktów i wyświetli na co je możemy już wydać.

NFC pozwala też na łatwiejszy i szybszy dostęp do nowych programów lojalnościowych. W chwili sprzedaży z użyciem telefonu terminal w POS może wysłać klientowi zaproszenie do wzięcia udziału w takim programie. Wystarczy tylko wejść w nadesłany link. Jest to korzyść dla klienta bo bez konieczności wypełniania formularza czy czekania na kolejną kartę, która zapcha jego portfel płaci mniej za zakupy lub zbiera punkty, z których ma określone benefity. Sprzedawca również na tym korzysta, bo znacznie zwiększa mu się pole dystrybucji zaproszeń do programu lojalnościowego , a także skuteczność takich zaproszeń – dzięki łatwości przystąpienia do programu i wygody z korzystania więcej klientów będzie chciało w nim brać udział.